Ez történt velem 2021-ben


2021 minden szempontból egy emlékezetes év volt.

Nem volt eseménydús. Nem történt sok minden. De ami történt, annak nagy jelentősége és hosszútávú hatása volt, van és lesz az életemre.

Az év első felét (decembertől májusig) az eddigi legsúlyosabb depressziós spirálban töltöttem, amelyben valaha részem volt. Nem sok választott el tőle, hogy valami véglegeset tegyek magammal, de a vírus miatt még csak lehetőségem sem nagyon lett volna szakmai segítséget kérni. Viszont ebben az időszakban megértettem, mi zajlik ilyenkor (valószínűleg) bennem, és mostanában egyre jobban, egyre tudatosabban kezelem, ha egy-egy napra visszaesek ebbe az állapotba.

Az év többi része lényegében a párkapcsolatom válságáról szól. Sokáig próbáltuk megmenteni azt, ami köztünk volt, de egyre kevesebb dolog tartott össze bennünket, ezért végül úgy döntöttük, hogy elengedjük egymást. Szívesen beszélnék erről bővebben is, mivel úgy gondolom, rengeteget tanulhatunk egymástól az ilyen történetekből, de a másik fél érintettsége miatt nem fogok.

Tavaly a pozitív dolgokra kihegyezve írtam év végi összefoglalót. Most úgy döntöttem, megtartom annak a bejegyzésnek a formáját, de mindent beleveszek, ami valamilyen módon meghatározta ezt az évet.


Ez történt velem 2021-ben

túléltem az eddigi legnehezebb, fél évig tartó depressziós epizódomat

rájöttem, mennyire kikapcsol és feltölt a sütés

helyreállt a viszonyom a mozgással, sportolással

énidő gyanánt szinte naponta a városom legszebb helyén sétáltam

és közben norvég és svéd dalokat hallgattam rongyosra

elveszítettem ismerőst a vírus miatt

egy hónapra az akkori páromhoz költöztem Budapestre

túléltem egy teljes távoktatásban lezajlott félévet

született egy kisbaba a családunkba

elkezdtem könyvelő asszisztensként dolgozni

kipróbáltam a vörös hajszínt (színezővel)

a sok Blogturné Klubos határidő miatt egyre nagyobb nyűggé vált az olvasás

albérletbe költöztem Budapesten

kirándultam az őszi Bakonyban

Balatonkenesén wellnesseztem a családdal és az akkori párommal

portréfotók készültek rólam @melinda_ezsias által

véget ért a 4 éves párkapcsolatom

megismertem valaki mást, akivel máris komolyra fordult a helyzet

felmondtam az albérletet és a munkát is


Spotify-on is készítettem egy listát azokból a dalokból, amelyeket rongyosra hallgattam ebben az évben. Ezt is itt hagyom, ha esetleg valaki szemezgetne közülük.

Köszönöm, ha végigolvastad az összefoglalómat! Ha tetszett, kommentben szívesen fogadnám, ha írsz pár sort arról, mi határozta meg a te 2021-es évedet, és hogy összességében hogyan fogsz visszaemlékezni rá.

Nagyon boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok nektek!


Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel, és kövess Facebookon & Instagramon a további tartalmakért! 😊
Könyves témákért less be a Readinspo-ra! 📖

You Might Also Like

0 megjegyzés

Top Categories