2022 | Célok és tervek


Boldog új évet mindenkinek! 🎉

Az egyik kedvenc időszakom az évek első és utolsó néhány napja, főleg tartalomgyártói szempontból. Imádok listákat írni, tervezni és a jövőmről gondolkodni, tehát nem meglepő, hogy ez így alakult. Ráadásul úgy érzem, idén az eddigieknél sokkal egyértelműbb céljaim vannak, ezért különösen könnyű volt összerakni ezt a bejegyzést. Nem kellett sokat gondolkodnom azon, mire szeretnék fókuszálni 2022-ben, és remélem, hogy ez azt jelenti, a lelkesedésem kitart év végéig.

Ebben a bejegyzésben tehát azt írtam össze, én mi mindenen szeretnék változtatni a következő évben. Nagyon örülnék neki, ha a végén, kommentben ti is megírnátok, mivel tervezitek tölteni 2022-t.


Kialakítani egy egészségesebb, kiegyensúlyozottabb életstílust

Az elmúlt fél évben, miután albérletbe költöztem, teljesen elengedtem minden "ideal me" törekvésemet. Igyekeztem a lehető legtöbbet dolgozni, hogy legalább a lakbér meglegyen hónap végére, az egyetem pedig minden maradék energiámat felemésztette. Nem tudtam tartani a korábbi diétámat, nem mozogtam, és olcsó, könnyen hozzáférhető ételeket ettem ahelyett, hogy arra figyeltem volna, mi jó a testemnek. December végén viszont hazaköltöztem, és fel is mondtam a munkahelyemen, így mostantól könnyebb lesz figyelnem minderre, és kialakítanom a kiegyensúlyozottsághoz szükséges rutint.

Hogy konkrétan mi a cél? Természetesen szeretnék fogyni, fittebbé válni, rendszeresen mozogni és jógázni, meditálni, egészségesen étkezni, úrrá lenni a halogatáson... Csak a szokásos, tudjátok.


Kezelni a mentális állapotomat

Az évösszegző bejegyzésemben beszéltem nektek arról, hogy valószínűleg depressziós vagyok. Nem veszem ezt biztosra addig, amíg nem konzultáltam róla szakemberrel, de az egyértelmű, hogy nagyon nem vagyok rendben fejben. Ugyanezt a célt már kitűztem az előző évre, de eleinte a vírus miatt nem volt lehetőségem megvalósítani, azután pedig már nem is szerettem volna jobban lenni. Mostanra viszont annyit változott az élethelyzetem, hogy ezt érdemes újra átgondolnom.


Helyreállítani a viszonyomat az olvasással

A Blogturné Klubos határidők miatt (ezeket a bejegyzéseket a könyves blogomon találjátok) egy ideje egyre nagyobb nyűggé vált az olvasás számomra. Rettentő hálás vagyok a kiadóknak azért, amiért elküldenek nekünk ennyi recenziós példányt, de mindig rosszul mérem fel a kapacitásomat. Ebben az évben ráadásul állandóan változott az élethelyzetem és a mentális állapotom, ami miatt még a tőlem megszokottnál is jóval kevesebbet olvastam. Idén több olyan határidő volt, amivel megcsúsztam, mint amivel nem, és a rengeteg kudarc miatt már nem szívesen veszek könyvet a kezembe. Ezen könyves bloggerként (meg amúgy is) sürgősen változtatni szeretnék.


Megtanulni sütni és főzni

Ugyanezt már tavaly is kitűztem, de csak néhány alapreceptet sikerült megtanulnom, amellyel még épp nem halnék éhen, ha az itthon lévő alapanyagokból kellene ehetőt varázsolnom. Viszont idén ennél többet szeretnék. És a barátom a szakmájából adódóan rengeteget fog tudni segíteni ebben.


Kitalálni, mit akarok az élettől

Az idei tavaszi lesz az utolsó félévem kommunikáció- és médiatudomány szakon. Három dologban vagyok biztos: (1.) ezen a vonalon nem megyek mesterre, (2.) nem szeretnék elhelyezkedni ezen a területen, és (3.) még szívesebben maradnék diák egy darabig. A legutóbbi life update bejegyzésemben említettem, milyen lehetőségek között vacillálok a továbbiakat illetően, de február közepére, a felvételi jelentkezésre ezt ennél konkrétabban kell már tudnom.


Te mire szeretnél fókuszálni 2022-ben?


Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel, és kövess Facebookon & Instagramon a további tartalmakért! 😊
Könyves témákért less be a Readinspo-ra! 📖

You Might Also Like

0 megjegyzés

Top Categories