Hogyan tovább? – life update


Már hetek óta tervezek egy komolyabb, az életem különböző területeit átfogó life update bejegyzést hozni. Tele vagyok ötletekkel és tervekkel, egyre több mondanivalóm van, és egyre nő bennem a közlési igény is. Ráadásul ennek a félévnek a végével jelentősen több szabadidőm lesz, amelyben teret engedhetek mindennek.

De az utóbbi napok történései csak még aktuálisabbá tették a témát. Az egész egzisztenciámat, a megszokott rutinomat, az emberi kapcsolataimat és a jövőképemet kell most teljesen átértékelnem annak hatására, ami egy héttel ezelőtt történt. Ez a poszt tehát már nem csupán egy összegzése annak, mi mindenre szánom a következő évet – terápia és mankó is egyben, ami segít, hogy ne érezzem magam egyedül és elveszve.


Új Instagram profil

Nem emlékszem, mikor hoztam létre az Instagram fiókomat, de az biztos, hogy 13 éves koromban, tehát 9 éve már használtam a felületet. Nehéz elengedni, mert régóta része az életemnek, de most jöttem rá, mennyi mindenben akadályoz.

Egy ideje ismét szeretnék jobban megnyílni nektek azon a platformon is, azonban rettenetesen zavar, hogy olyan emberek is követnek rajta, akikhez egyáltalán nem szeretnék szólni. Leginkább olyan régi ismerősökről van szó, akikkel többé semmi közünk nem lesz egymáshoz, mégis látom, hogy eljut hozzájuk az, amit csinálok. Többen gúnyolódtak is rajtam régebben, ezért esik nehezemre megosztani ott a véleményemet, a gondolataimat, vagy éppen azt, amit alkotok. Viszont nem fogok nekiállni egyesével letiltogatni őket.

Ezért jutott eszembe az, hogy minden tekintetben inkább tiszta lapot kezdek, és létrehozok egy új profilt. A régi stílusával, színvilágával sem voltam elégedett, ezért az új merőben más lesz. Olyan fotókat is közzéteszek rajta, amilyeneket a másikon nem feltétlenül mertem volna, illetve sokkal művésziesebb irányt szeretnék felvenni. Az első posztok már kint is vannak, lessétek meg!

Nyilván az új fiókom nem lesz privát, így a probléma nem feltétlenül szűnik meg teljesen, de ez a legtöbb, amit tehetek, ha továbbra is maradni szeretnék a tartalomgyártós vonalon. És legalább tudni fogom, hogy aki ott követ, azt valamilyen módon tényleg érdekli az, amit csinálok, nem csupán "ott ragadt".


YouTube csatorna ?

Annak idején (még a régi blogomon) többen is kérdeztétek tőlem, nem gondolkozom-e egy YouTube csatorna indításában. De, nagyon is. Az elmúlt években legalább 5 különböző alkalommal ültem neki felvenni és megvágni a bemutatkozó videómat. Legutóbb nyár végén, és az már egész vállalhatóan sikerült, mégis kitöröltem, mielőtt feltöltöttem volna.

Most azonban még egy piaci rést is találtam a felületen, amit jó lenne minél előbb kihasználni és elsőként betölteni. Rengeteg a visszatartó erő, és a mentális állapotom is megakadályoz abban, hogy ennyire megnyíljak másoknak, de tudom, hogy pont azokon a területeken fejlesztene a videózás, ahol a legnagyobb szükségem lenne rá (beszédkészség, önmagam elfogadása).

Az, hogy mindezt leírtam nektek, még nem egy ígéret arra, hogy meg is fogom valósítani. Csupán egy ötlet, amit képtelen vagyok elengedni már évek óta. És egyre nagyobb esélyt látok rá, hogy hamarosan erőt veszek magamon.


Tanulmányok – szakdolgozat és államvizsga után

Ha minden jól megy, a következő, tavaszi félév lesz az utolsó, amit kommunikáció- és médiatudomány szakon töltök. Egészen biztos, hogy ebben az irányban most nem megyek mesterre, viszont szívesen tanulnék valami mást is.

Több irány is van, ami kifejezetten érdekel, de sajnos ezek közül nem mindegyikhez tudom teljesíteni a követelményeket. Pillanatnyilag a pénzügy-számvitel BA a legesélyesebb, mert imádtam a könyvelő munkámat, még úgy is, hogy alig értettem a hátteréből valamit. Viszont mivel a közeljövőben szeretnék külföldre is költözni, ezt kétszer át kell gondolnom az állami félévek és a hosszútávú hasznavehetősége miatt.

De az sem lehetetlen, hogy egyelőre felfüggesztem a tanulmányi terveimet, és elhelyezkedem itthon valahol. Nagy álmom, hogy egyszer külföldi egyetemen is tanuljak, viszont jelenleg sem az anyagi, sem a nyelvi lehetőségeim nincsenek meg erre, de ha rágyúrok ezekre a következő néhány hónapban, később bármi lehetséges.


Munkahelyváltás

Sajnos a szakítás miatt a jelenlegi könyvelői munkámat is kénytelen vagyok otthagyni. Részben rettentően sajnálom, mert imádtam, hogy sikerélményem van egy olyan területen, amihez hasonlót korábban egyáltalán nem tanultam. De közben meg is könnyebbültem kicsit, mert a szakmai gyakorlatot az egyetemhez még nem végeztem el, és így már lesz rá időm. Azután viszont, hogy azt letudtam, keresnem kell valami mást.

Legszívesebben indítanék egy vállalkozást, ami a hosszútávú YouTube-ozáshoz egyébként elengedhetetlen. De igazán akkor lenne hasznos, ha találnék olyan kiadót, amelyik alkalmazna korrektúrázáshoz. Egy álom válna valóra, ha elindulhatnék ezen a vonalon, mivel mindig is szívesen foglalkoztam volna valamivel, ami a könyvkiadással kapcsolatos.


Ti hogy vagytok? :)


Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel, és kövess Facebookon & Instagramon a további tartalmakért! 😊
Könyves témákért less be a Readinspo-ra! 📖

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Drukkolok neked, hogy minden összejöjjön, amit tervezel! :3

    VálaszTörlés
  2. Hú hát nagyon remélem, hogy ezek után többet tudok, majd tőled olvasni már a metafora alatt is nagyon megkedveltelek. Nagyon drukkolok, hogy összejöjjön minden, amit szeretnél! Én is most egy nagy átalakuláson megyek át, szeretném a saját kezembe venni az irányítást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik, hogy ezt elmondtad, köszönöm! 😊💖
      Én is ugyanezt kívánom neked!

      Törlés

Top Categories