Ez történt velem 2020-ban

2020 nem volt egy szar év. 

Még annak ellenére sem, hogy megbuktam egy vizsgán... Hogy a kijárási korlátozások alatt alig láthattam a barátomat... Hogy keveset voltam levegőn, mert nemhogy kertünk, de erkélyünk sincs... Hogy volt egy műtétem, ami miatt félig meddő lettem... Hogy el kellett költöznünk abból a lakásból, ahol a fél életemet töltöttem... Hogy túl sok időm van gondolkodni, és megint a depresszió szélén táncolok...

De 2020 adott is nekem, és nem tehetem meg, hogy ezt nem veszem figyelembe.

Persze könnyű úgy pozitívan gondolkozni erről a furcsa évről, hogy minket csak egészen minimálisan érintett a vírushelyzet. Az egyetemmel különösen szerencsés voltam, hiszen a szakomat nagyon könnyű (sőt, még jobb is) távoktatásban végezni, és mivel nem albérletben vagy kollégiumban lakom Budapesten, emiatt sem fájt a fejem. A lezárásokból pedig igyekeztem minél jobban profitálni azzal, hogy elővettem a halogatott projekteket és az évek óta olvasatlan könyveimet.

Régen úgy írtam év végi összefoglalót, hogy felsoroltam az egyes hónapokban történt fontosabb eseményeket, de mivel idén ebből elég foghíjas bejegyzés lenne, kicsit másképp fogom csinálni. Nemrég láttam egy kezdeményezést, miszerint csak a pozitívumokat soroljuk fel (eseményeket és tanulságokat egyaránt), és ez nagyon megtetszett.


Szóval ennyi minden (jó) történt velem 2020-ban

túléltem az első vizsgaidőszakomat

lett egy egész jó könyvötletem, amit talán megírok egyszer

elkezdtem norvégul tanulni

eldöntöttük, hogy Finnország helyett inkább Norvégiába megyünk, ha tényleg kiköltözünk külföldre

végignéztem a Jóbarátokat (először)

a műtétem átkattintott bennem valamit a felnőtté válást illetően

találtam egy diétát, ami beválik és nem esik nehezemre betartani

Esztergomban nyaraltunk

ingáztam az egyetemre, és nagyon élveztem

egy fantasztikus helyre költöztük, amit mindannyian imádunk

egyre többet (és talán egyre jobban) sütök

rájöttem, mi az önértékelési problémáim forrása

sosem jöttünk még ki ilyen jól az öcsémmel, és ez nagyon boldoggá tesz

rengeteg könyvkiadós együttműködésem volt a Blogturné Klub keretében (~76)

92 könyvet olvastam el az évben

a könyveim száma szinte megduplázódott

3 éve vagyunk együtt a barátommal 💕



Remélem, ezzel a poszttal senkivel sem éreztettem azt, hogy nincs joga haragudni 2020-ra. Csupán szerettem volna hangsúlyozni, hogy ilyen szemszögből is lehet nézni ezt az évet – sőt, most talán még nagyobb szükségünk van rá, hogy kizárólag a pozitívumokat hangsúlyozzuk.

Ha tetszik ez a módszer, írd meg, hogy elkészíted-e majd a saját listádat!


Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel, és kövess Facebookon & Instagramon a további tartalmakért! 😊
Könyves témákért less be a Readinspo-ra! 📖

You Might Also Like

0 megjegyzés

Top Categories