Ez történt velem 2022-ben


2022 furcsa egy év volt.

Visszatekintve rettenetesen eseménytelennek érzem, ugyanakkor az életem komoly fordulópontjai zajlottak itt le. Diagnózist és segítséget kaptam arra a betegségre, amellyel már tíz éve küzdök. Az utolsó félévemet töltöttem az egyetemen. Megkaptam az első rendes állásomat. Elértem azt az életszínvonalat, amelyre annyira vágytam.

Szóval van mit felsorolni, de mégis erős hiányérzetem van, ha végigtekintek a naptáramon. Az igazság az, hogy gyakran voltam kimerült a gyógyszereim mellékhatásaként, és emiatt még a legkedvencebb embereim invitálását is visszautasítottam, ha programokról volt szó. Igyekeztem mindent megtenni azért, hogy megvalósítsam azt, amihez az adott pillanatban akár csak minimális kedvem is volt, de mégsem vagyok elégedett magammal. 2023-ra ezért az egyik legfőbb célom az lesz, hogy megpróbáljak igent mondani minél több szembejövő lehetőségre, és izgalmasabb életet élni végre.

És most lássuk, mivel telt számomra 2022, dióhéjban. 😊

Az előző évadok: 2021 | 2020


Ez történt velem 2022-ben

minimális tanulással teljesítettem a szigorlatot, az államvizsga előfutárát

eljutottam a pszichiátriára, ahol 10 év után először kaptam szakmai segítséget a depressziómra

elkezdtem antidepresszánst szedni, amely elnyomja a betegség egy részét

gyakornokoskodtam egy szuperjófej egyéni vállalkozónál, akitől rengeteg gyakorlatias szakmai dolgot tanultam

egy hét alatt összeraktam a szakdolgozatomat, ami "BA szintet meghaladóan" sikerült az értékelés szerint

eltöltöttünk néhány napot egy tapolcai wellnesshotelben

megkaptam az első teljes munkaidős állásomat

színötössel teljesítettem az államvizsgát. de mivel túl könnyű volt, és körülbelül egy napot, ha tanultam rá, erre egyáltalán nem vagyok büszke.

mentettem egy nyuszit, majd később egy kutyust is

gyógyszeres kezelést kaptam az acnémra, és szinte teljesen elmúltak a pattanásaim

vettem egy DSLR fényképezőgépet

csapatépítőn voltam egy luxus kastélyhotelben, a Mátrában

részt vettem a Sárgabögre-lányok Őszi fesztiválján

újra beleszerettem az olvasásba

elolvastam 56 könyvet

megcsaltam az androidot, és ájfonra váltottam

az első évfordulónkat töltöttük a barátommal

házibuliban szilvesztereztem a párom baráti körével


Spotify-listám azokból a dalokból, amelyeket rongyosra hallgattam az évben.

Köszönöm, ha végigolvastad az összefoglalómat! Ha tetszett, kommentben szívesen fogadnám, ha írsz pár sort arról, mi határozta meg a te 2021-es évedet, és hogy összességében hogyan fogsz visszaemlékezni rá.

Nagyon boldog, örömökben és sikerekben gazdag új évet kívánok nektek!


Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel, és kövess Facebookon & Instagramon a további tartalmakért! 😊
Könyves témákért less be a Readinspo-ra! 📖

You Might Also Like

0 megjegyzés

Top Categories